Oli d’ametlla dolça pels esportistes

Anem a preparar un oli decongestant de la musculatura, molt útil per a les esportistes, tant abans de l’esforç com després de la pràctica esportiva per recuperar la musculatura.

Abans de fer qualsevol esport és aconsellable estirar i escalfar els músculs. L’aplicació d’aquest oli ens ajudarà a relaxar-nos i alliberar la tensió del múscul per evitar lesions per sobre esforç del múscul durant l’esport. Per tant, estem ajudant a l’escalfament i la preparació del múscul. Després de la finalització de l’esport, el múscul està cansat i, potser, amb sobrecàrrega i tensió. En aquests casos, seria desitjable que també s’apliquès aquest oli per relaxar-se i eliminar la sobrecàrrega muscular. D’aquesta manera, ajudarem al múscul a recuperar-se més fàcilment.

La base d’aquesta recepta es l’oli d’ametlla, però haurem de barrejar-ho amb d’altres. En aquest blog sobre l’oli d’ametlla, podràs trobar molta més información sobre aquest fantàstic oli i les seves propietats i beneficis, per l’esport i la salut en general.

Recepta d’oli per la recuperació muscular

oli d'ametlles

Ingredients per l’oli dels esportistes

Per a l’elaboració de l’oli d’esportistes necessitem:

– 100 ml d’oli d’ametlla dolça

– 40 gotes d’oli essencial de Wintergreen

– 40 gotes d’oli essencial Katafray

– 40 gotes d’oli essencial de Romaní càmfor

– 20 gotes d’oli essencial de Canyella

– 40 gotes d’oli essencial de Lavanda.

Mètode de preparació

La preparació és molt senzilla, anem a buscar una ampolla de vidre opac i, si és possible, amb un cap d’un esprai. Posar l’oli, afegir l’essencial i s’agita. En aquest cas, és preferible fer servir l’oli directament i no cremes o ungüents, ja que d’aquesta manera la seva aplicació és més ràpida.

Abans de qualsevol competició, hauriem d’aplicar aquest oli amb un moviment vigorós de massatge que aporta calor i activa la circulació de les parts del cos que s’ha de treballar més en l’esport a realitzar. Especialment farem un massatge per les articulacions i les àrees de lligaments i insercions musculars, assegureu-vos a escalfar i preparar-se adequadament per a aquestes àrees, així  com disminuir el risc de esquinços, subluxacions, tendinitis i altres. Una vegada que heu aplicat l’oli, recordeu la importància dels estiraments i escalfar una mica abans de l’execució de l’esport.

Després de la competició, s’aplicarà el mateix oli amb un massatge de teixit profund en els músculs, però amb moviments lents, elongating i estirament de la musculatura per alliberar la tensió i distensió muscular. Per descomptat, és important fer estiraments per tornar el múscul al seu estat de repòs.

Gauideix de l’esport i sempre sense lesions!!!

Oli per a l’esport: en moltes preparacions per a esportistes utilitza oli de wintergreen, ja que proporciona calor i efecte relaxant i decontracting, perfecte per a l’aplicació per soques muscular, sinó també per a després de l’esport per a alleujar la tensió muscular. Podem preparar a base d’oli, 50 ml d’oli d’àrnica, amb 40 gotes de wintergreen, 40 gotes de canyella 40 gotes de lavandin. Aplicar-ho sempre després de l’esport, obtindrem un oli que proporcionarà un efecte de la calor i la relaxació en els músculs cansats i sobrecàrrega.

Deixa el teu comentari