Com s’aplica l’esport a les escoles

L’esport escolar i la seva aplicabilitat

Si se centren en l’Escola esportiva, com una activitat important per a les Nacions preocupats i ells realment valoren les grans oportunitats de desenvolupament, progrés i socials beneficia sempre per la seva execució sistemàtica, que pot ser considerat com una activitat organitzada, que es realitzen fora del curs d’educació física hores, dins i fora de les escoles, que formen la base sòlida i esports en un país que trobem l’existència de normativa, codi d’ètica normativa, cartes bàsics entre d’altres, com documents legals que pugui garantir el joc net a nivell esportiu.

futbol-a-lescolaUn d’ells és el programa esport escolar d’Espanya (2013), que es divideix en dos modes, explotació o formes de participació, conegut primer com a escola de Campionat d’Espanya on els atletes han de 13 i 14 anys d’edat i el Campionat d’Espanya de la Joventut on és la característica de l’edat d’atletes de 15 i 16 anys.

Aquesta nació té una interessant proposta titulada codi de comportament en competicions esportives escolars, el seu desenvolupament va ser promogut i dirigida per entitats com esmentat de desenvolupament organitzatiu de l’equip, la Universitat Autònoma de Barcelona i el Consell Esportiu Superior, acompanyat amb una àmplia consulta de més de 200 persones relacionades amb l’Escola esportiva del país.

Com es viu l’esport a Veneçuela

Escola esport a Veneçuela, té els seus primers discos per a l’any 1947, estar present la Junta revolucionària de govern (1945-1948), sent la consellera d’educació el Dr. Luis Bertran Prieto Figueroa, llavors l’educació física i l’esport escolar i Popular, es tenen en compte la creació d’aules de les activitats de la inspecció per a la majoria d’escoles superiors de la nació donant l’oportunitat de produir el nomenament d’entrenadors i monitors, prestació de l’equip d’esports, durant aquest temps l’educació física i esport popular augmentat, presentant poc l’existència del camp d’entrenament per a l’esportista pertanyents a instituts i escoles, així com els professionals de l’esport popular.

Ramírez (2013), assenyala que l’escola d’esport de la dècada de 1970, tenia la seva gran importància on la Comissió Nacional d’educació física i esport escolar, donant l’obertura dels jocs Interliceistas i jocs d’escoles tècniques afegint una contribució significativa a nivell nacional, així com integrar diferents organisme públic, donant pautes i programes d’aquell moment es va posar en pràctica.

Deixa el teu comentari